Fråga !!


Anonym
om ÄNTLIGEN ..:

Varför socialen?
Måste bara säga att er son är otroligt fin. Ha det bra! :)



Sv:Tack så jätte mycket =) Vi beöver lite hjälp från socialen varje månad. Jag är mamma ledig på lägsta nivån i och med att jag inte hunnit jobba något efter studenten och Richard går sista året nu på gymnastiet då han bytte linje efter ett år, så han kan ju inte jobba. Vi har ett bostadsbidrag på 1700kr och min mamma penning ligger på ca 4300kr varje månad. Sedan får vi ju b-bidrag på 1050kr och Richard studiebidraget på 1050kr  pengarna som fattas utöver det går socialen in med. Det blir ca 2000 kr varje månad så vi klarar oss relativt bra utan dom =) Men dom behövs !


Hoppas det klar gjorde lite =)


Vad tycker du? ♥

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0