ÄNTLIGEN ..

Ska jag få träffa en Läkare om mina fingrar! kl.14.00 idag bär det av mot vårdcentralen. Jag har bara fått träffa en destrikts sköterska (stavning) och inte för att dom inte kan men jag vill se en läkare.. Det blir inte bättre. Kan ju för i h-vete inte ta i min son normalt och kan ju f*n inte byta blöja som en normal person... Jag är beredd att hugga av mig fingrarna bokstavligt talat när det är som värst för då kan jag inte röra dom. Har aldrig någonsin haft så här så förstår inte varför det var tvunnget att komma just nu(antagligen hormoner), när man vill ta och gosa med sin son ='( ..!!! Men nu ska jag i alla fall få komma iväg =) Om jag har otur så får jag kortison tabletter eller något jätte stark (har redan provat medel) och då kommer jag antagligen inte kunna fortsätta amma =/ Men heldre att jag kan ta i min son ordentligt =))


Sen är mamma Amanda glad idag =) Milo sover fortfarande och klockan är halv tio strax, viserligen går han och lägger sig vid 23-01 men ändå, andra dagen idag som han sover hela "natten" =)) Hoppas det fortsätter! Men det är ju faktiskt inte så jobbigt annars ändå eftersom han bara vaknar en gång annars.

Socialen idag också.. BLÄ!! =)


Grattis till min älskling vill jag också säga som äntligen får köra bil!!!
Han drog nys, ska åka till Örebro och hämta Ciffe. Dom ska sitta här ikväll och festa lite. Vi ska även till Lars och Jenny samt deras lilla Lexi och hälsa på ikväll. Richard ska ha något till bilen som Lars har. Hoppas att vi får kaffe ?! =)) Kul att få se lill fian IRL =)


Ne nu måste jag plocka ihop papprena som ska med innan Milo vaknar =D Have a nice day.. Kanske "hörs" senare! =))

Vad tycker du? ♥
Postat av: Jenny

Haha det är ju kul o läsa på din blogg att ni ska hit eftersom Lars tydligen har munnen i rövhålet =P Men klart ni får kaffe haha

2009-10-23 @ 11:36:16
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför socialen?



Måste bara säga att er son är otroligt fin. Ha det bra! :)

2009-10-24 @ 13:56:05

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0