Tvätt och besök..

Ja som rubriken lyder..
Idag står tvätta på schemat och besök från Marie och även Carro =D

Igår var hela familjen iväg och röstade.
Jag, Richard, Josse samt mor och far =)
Marcus vägrade rösta :@ GRRR =P

Efter röstandet så bar det av till Farmor och Huibe på middag =)
Vi fick Nasi Goreng, mumma =)
Min Farmor är bra duktig på att laga mat ;)
Kyckling soppa beställt till nästa gång =)
Det blev en massa bus med Milo och en massa gos med Liam <3

Vår son är bra bestämd nu alltså ;P
Han vet allt vad han vill! Så de så!
Han är så go, kommer flygandes emot en med en kram... Ena sekunden..
Andra... Skrik och gap, det är minsann hans telefon! ;)
Men det gör inget för den övervägande tiden är han bara go och glad, den lilla busen <3

Att vara mamma är det bästa som finns <3
Min son är allt för mig, den underbaraste någonsin <3
Det finns inget bättre, punkt.!



Livets tips!: Beblanda dig bara med människor som bemöter dig och din familj med respekt!

Vad tycker du? ♥

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0