PARTEY !!

Här hemma förbereds det för party och utgång =)
Syster och Filip landade här hemma vid halv nio igår så dom är på plats =)
Eller ja dom är just nu hemma hos mor och far.
Mamma ska klippa henne och sedan ska vi alla dit och äta =)
Milo blir kvar där eftermiddagen och Therese, Filip, jag och Richard drar hem och gör oss och allt i ordning =)
Ska bli skit kul faktiskt =)

De som infinner sig här hemma är:
-Therese&Filip
-Marcus
-Marie
-Ida
-Lollo en sväng
-Laura en sväng
-Nina
-Sofia
-Madde, kanske
-Pappa ;) Det har blivit lite som en tradition.
Varje år jag fyllt speciellt har han varit med =) ( 18 och nu 20 )
Och så självklar jag och Richard ;P

Synd att Liam är så liten annars hade ju självklar Josse också varit med!
Lite tråkigt faktiskt, min lilla syster <3
Men vi kör snart du och jag ;)
Du får gosa bebis åt mig också ikväll =)

Och med det säger jag god kväll! =P

Vad tycker du? ♥

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0