Happy birthday ...

To MEEE ;)
Japp idag blir jag 20 år gammal, stora tjejen ;P

Ojoj så jag suger på att blogga.
Ska försöka ge mig på detta igen.. =P
Think think think .... ;P

Ja idag blir det då lite fika för mig.
Inget märkvärdigt, fader gör en tårta så var det inge mer med det ;P
Men nästa helg där emot, då kommer stora syster + sambo samt massa vänner.
Då kör vi på stort, eller?!!?

Vaknade av en jätte söt, busig och gosig liten kille idag =)
Vi har legat i sängen ett bra tag och "läst" bok, härmat ljud, pussats kramats och busat massor....
Han är ju bara för gooo..

Igår var han dock halvt en surpuppa =P
Vi var i Vretstorp hos Lars och Jenny.
Det var så trevligt, vi käkade gott, la barnen och kikade film, eller vad säger du Jenny? ;) *HIHI*

Nej nu ska jag besöka min stol på balkongen, sätta på kaffe och väcka min sambo ...=)
Ha en bra dag, hoppas ni kommer fortsätta läsa min blogg =D

Vad tycker du? ♥
Postat av: Jenny

Ah men den var ju skitbra! Får försöka igen, gick ju bra för barna o sova iaf.

2010-09-12 @ 09:59:22
URL: http://rebblan.blogg.se/

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0