Home "alone"!

Milo ligger och sover så gott =)
Jag har varit nere i tvättstugan och hämtat det sista.
Mamma var barnvakt över telefonen medan vi pratade i mobilen så vi kunde höra så han inte vaknade =)
Som vanligt sov han som en stock.

Richard är fortfarande inte hemma, vilket var typiskt för en liten stund sedan...
Jag står inne i köket och gör mig några mackor och ett glas varm mjölk med honung i.
I vilket fall hör jag en dunder smäll...
Första tanken var, nu kommer Milo vakna och bli rädd ='( ..
Men inte ett knyst hördes från sovrummet så ja gick för att kolla vad det var.
En tavla i vardagsrummet hade ramlat ner och fråga mig inte hur men rädd blev jag!!
Fick lite hjärtklappning men mer än de var de inte så jag går in i köket igen.
Och då, när jag brer sista mackan så går kylskåpsdörren upp, som var garanterat stängd..
Då j*vlar blev jag rädd...... =P
Ringde mamma för att prata lite och det släppte.

Jag vet självklart att det inte var något "spöke", men rädd blev jag!
Och det blir man när man inte är beredd.. =)

Kollar på filmen "Om en pojke" på 3an.
Reklam nu, ut och röka sen börjar den nog igen. =)

Vad tycker du? ♥

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0