Tis 25/5-10

Hade varken ork eller lust att uppdatera igår =/

Middagen i Söndags var super trevlig ♥
Men vad annat kan man förvänta sig?!
Det var mkt mer släkt än vad jag trott =P
Maten smakade super, väldigt ovanligt för smaklökarna men gott..

Igår stod det inte mkt på schemat.
Städade och plockade för fulla muggar.
Sen tog orken slut och då var det bara mys i soffan.

Richard åkte till Örebro vid tio tiden igår kväll.
Han ville ha närmre till Praktiken.
Han kommer nog hem imorn, han ska kanske på Jobb möte då.

Vi fick ett samtal igår om att hans sommarjobb var inställt.
Stället ska flytta och avskeda alla anstälda på just de stället =/
Men han har förhoppningsvis fixat ett annat ...
*Håll tummarna för oss*

I värsta fall får jag söka som F.A.N nu ..
Kan bli svår så här sent =/
Flästa undersköterke raderna är väl utdelade..
Men men ..
Det löser sig, det måste de!

Vill tjäna våra egna pengar nu..
Vill kunna unna oss något utan att behöva skära ner på något annat.
Vill kunna ge Milo allt han vill ha..
Han ska ju inte bli bortskämd men en ny garderob och några till leksaker skulle ju inte skada honom direkt =P

Så himla skönt ska det bli!

Mamma har lämnat hundarna här och är iväg en sväng.
Sen när pappa slutar ska vi åka till Willys och handla.
Josse ska också med, sen sover hon här med mig ikväll =)
Hatar att vara själv, spec efter jag blev så uppskrämd =P
Jag vet att det inte var något annat än slump, men blev så rädd =P

Ne nu ska jag ta en cigg och ringa Richard.
Måste ju höra om han hört något! =)

Vad tycker du? ♥

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0