Tandläkaren.

Ja nu har jag varit där.
Hade så himla ont imorse när jag vaknade så tur jag åkte iväg..
Usch vad nervös jag var när jag satt och väntade!
Jag hade 120 i puls och jag brukar ligga på 70..
Men nu är det gjort och gud så skönt!

Dom sköljde och la antibiotika i tandfickan.
Sen kom Henrik in, det var han som skulle tagit bort den på den planerade borttagning.
Vi bestämde att vi ska ta bort den.
9/6 ska det ske.
Jag kommer få lugnande så mamma måste möta upp mig efteråt, dom släpper inte iväg mig själv =P
Det är ju skönt att veta att det är sådant dunder ;P
Sen kommer jag bara ligga hela dagen, kommer vara helt luddig!
ca 18 timmar kommer de hålla i sig =O
Dagen efter är det inte ens säker att jag vet vad dom/hur dom gjort.
Skönt!


Det gjorde riktigt ont, men nu är det över.
Imorn är det nog redan mkt bättre.


Milo ligger och sover.
Han har haft mys förmiddag med pappa.. =)
Mamma är här och donar =P
Att hon aldrig kan låta bli.. *Såååå synd om oss* Hihi

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe till.
Rensa huvudet lite, helt tom efter tandis..


Vad tycker du? ♥

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0