Sjuk =(

Milo är sjuk.
Näsan rann som attan igår, lika så hans ögon =(
Men han var relativt pigg ändå.
Skriker när han ska sova bara.
Stackarn.
På kvällen fick han även högre feber.
38,5 hade han.
Han fick Alvedon och efter en stund somnade han.

Han ligger och sover nu med.
Hoppas han är gladare när han vaknar.

Vi sov i örebro måndag till tisdag, hos farmor Alice.
Det var trevligt som vanligt, lite jobbigt bara eftersom Milo visade sig vara sjuk.
Det gick bra, men alltid skönare att vara hemma när han är sjuk!

Richard är på väg att hämta upp Alice nu sen ska dom till Linde.
Richards mormor är dålig och ligger på sjukhuset.
Dom ska åka och hälsa på henne, då blir hon nog glad =)

I Söndags och Måndags så var jag och Milo ute hela dagen.
Matilda ringde mig i Söndags och fråga vad vi skulle göra, vilket var inget.
Så hon kokade en kanna kaffe, slog över den i termosen och sedan drog vi ut =)

Slutade med att vi gick hem till Magda och satt på hennes "gård".
Vi (jag och Matilda) drack kaffe och pratade allihopa.
Sen kom även Josse och Marcus =)
Alva lekte så snällt i sandlådan, Rasmus satt i mitt knä innan han fick välling och somnade i vagnen (Magdas barn).
Leijah och Milo var lite griniga =P
Men det var så mysigt.
Milo fick lite bannan och majskrokar, då blev han glad =)
Som vanligt (senaste dagarna, innan sjukheten bröt ut) var han grinig när han var trött och det var sovdags.
Men han är så snäll ändå =)

I Måndags var det bara jag, Josse och Magda plus våra barn så klart =)
Vi satt och pratade.
Milo var ännu grinigare då (inte konstigt).
Han var så trött så trött.
Ville inte äta något heller, utom majskrokar och bannan.
Han vägrade välling.
Men var ju bra att jag fick i honom de iaf =)
Magda vaggade honom i vagnen efter jag gjort de ett bra tag och då somnade han =)
Skönt att han fick sova ett tag =)

Snart kommer syster yster. =)
Hon ska hålla mig sällskap när Richard inte är hemma.

Hade tänkt att gå ut idag men stannar inne för Milo.
Han blir så trött och grinig efter vi varit ute.
Skulle ju självklart kunna ta en promenad men Josse är ju inte så hurtig med magen numera =P

Nej det får bli en mysa-sitta-inne-dag =)
Fast det är så otroligt fint väder, men vi har ju balkongen =D

Vad tycker du? ♥
Postat av: Sophie mamma till Nellie

Vilken söt liten kille du har =)

2010-05-05 @ 16:01:14
URL: http://beylejd.blogg.se/

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0