Reklam..

http://www.blocket.se/orebro/__Mycket_bra_speldator____paket__27443334.htm?ca=8&w=1

Richard har lagt ut sin dator på Blocket.
Någon som är intresserad ?

Vi har ingen användning för den just nu.
Han spelar knappt och snart kommer sommaren och då ska han jobba.
Dess utom har vi ju min dator att göra allt viktigt på. =)

Hade tänkt att dra ut på en cykel tur med Milo idag men det blir inte så.
Värdet är super dåligt.. =(

Men jag kanske tar en tur själv.
Vem vet?!
Måste ju fortfarande hämta ut paketet från Ekokul.
Jag läste ju helt fel i mailet.
Det skulle hämtas på ett annat ställe =P

Idag kommer Marcus och Josse hit =)
Dom blir kvar över natten.
Undrar vad vi ska hitta på?

Milo godingen sitter i gå stolen och vinkar åt mig =)
Han racear omkring här i vårat stora vardagsrum.
Han letar efter något att pilla på som han inte får pilla på =P

Vilken promenad jag fick igår då =P
Skulle gå och posta brevet till bemaningsenheten med mitt tillgänglighets schema.
Tänkte att över gata ligger det ju en gul låda, gick ut och mot övergångsstället..
Vad ser jag, jo men visst.. Dom har tagit bort den lådan..
Tänkte då, ja med går till blå kiosken då, där finns det ju en..
Men nej, den har dom också tagit bort..
Här tyckte Josse att jag skulle gå upp till konsum (Hon var i telen).
Men jag tyckte jag skulle gå till Lidl, där måste dom ju ha!
Men nej .....
Fick bli Lasarettet, när jag går ditåt ser jag att postbilen var där och tömde..
Så jag kutade, var ju tvungen att få med mitt brev.
Jag hann ...
Hihi, han sa de att jag var i sista minut och det var jag verkligen =P
Men med kom de, så nu är det bara att vänta tills om dom ringer.

Skönt att börja jobba lite igen =)

Nej nu ska jag diska upp det lilla som är.

Vad tycker du? ♥

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0