Panik =/

Om en liten stund kommer Josse hit =)
Sen kommer mamma, hon går så det tar lite längre tid.
Vi ska sätta på barnsitsen på cykeln och provcykla med Milo =)
Ska bli jätte kul =)

Själv så har man sån j*vla tandvärk så det finns inte!!
Har haft det i några dagar nu.
Har skölt med Corsodyl för att det kanske ska gå över av sig självt.
Det är visdomstanden som spökar igen ...
Idag fick jag dock ringa tandläkaren =/
Dom har ju försökt tagit ut den en gång men då klarade jag det inte.
Gjorde för ont och dom kunde inte ge mig mer bedövning.
Sen var det planerat en gång.
Skulle fått lugnande mm. den gången.
Det var 13 jan 09 jag skulle gjort de, men då var jag ju gravid så det gick inte.
Sen dess har jag bara fått sådana problem som jag själv kunnat göra mig av med, men nu....
Usch, känner hur paniken bara växer och växer och växer!
Jag är inte tandläkar rädd, jag är visdomstand rädd!!!
Den har gjort mig så illa.
Varje gång jag känner att de kommer så blir jag rädd!
Vill inte till tandläkaren för det gör sååå ont!
Jag kommer kräva att dom plockar ut den på mig denna gång, även om det blir bra.
Och jag kommer kräva att dom söver ner mig!
Jag klarar inte av att vara vaken.
Då får dom f*n trycka i mig så mkt lugnande att jag inte vet vad jag heter! =P

Alltså jag är verkligen rädd, jag får verkligen panik!


-Är det någon som blivit nedsövd för tandproblem någon gång?
-Eller är det någon som varit så rädd men fått något och sedan var det borta?
Snälla ge mig tips om ni varit i liknande situationer?!

Ne fy....
11.20 imorn, tänk på mig!


Vad tycker du? ♥
Postat av: Amanda

Han kräktes som en gris och fick inte i sig någon mat alls : ( Troligen har han komjölksproteinallergi för så fort han fick mat utan de så blev han bättre & nu är han helt frisk igen : ) Men var läskigt att inte veta... när de började röntga hjärnan o grejer : S men de ville inte missa ngn.. om de skulle va ngt så de var väl tur de iaf : ) Lycka till med tanden idag! ; ) inte roligt!

2010-05-11 @ 10:43:28
URL: http://ahmandah.blogg.se/

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0