Nu..

Nu sover Milo.
Skönt för honom.
Han har varit så glad och go här på morgonen så ♥
Nu kan dock inte jag sova..
Kan kan jag väl men då försvinner hela dagen, känns det som.

Senare, runt 2, kommer Marie =)
Jag ska tvätta så jag behöver "barnvakt", samt att Richard är borta så jag vill ha sällskap! =)

Richard ska köra Carro och Tommy.
Dom ska dricka, crusing .... =P
Han åker vid 11, kommer hem emellan vid 14-15 tiden.
Sedan åker han igen och kommer hem någon gång vid 2-3 inatt skulle jag tro.

Men jag har ju Marie ;)
Iaf till hon måste gå till Bobban, dom ska äta Tacos ikväll.. =P

Nej nu ska jag ta min fimp, sedan står duschen på schemat!

Vad tycker du? ♥
Postat av: Suneeta & hunden Chanel

Fin header! härligt att ha en liten familj :)

2010-05-22 @ 09:16:05
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Cawo

Usch vad jag känner mej elak nu att du ska behöva sitta själv ikväll ^^ :/ Men Josse då?

2010-05-22 @ 09:42:02
URL: http://cawoline.blogg.se/

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0