Middag =)

Vid tre tiden ska vi åka till Farmor på middag.
Hennes syster är här från Holland och någon kompis eller släkting med =)
Dom har laga indonesisk mat eller något i den stilen =P
Det blir, Kerstin & Svante (Faster), kusin Angelica, Josse & Marcus, Jag, Richard & Milo, Mamma & Pappa, Farmor & Huibe, Tante Will (Farmors syster) & "den andra" (Kommer inte ihåg vem det var)
Vi blir många =)

Ska bli otroligt trevligt faktiskt =)
Har inte träffat Tante Will sen jag var i slutet av graviditeten.
Ska bli kul att få visa upp min älskade snutt ♥
Btw Tante Will betyder moster Will på Holländska.

Jag fick sovmorgon idag ändå =)
Richard kom hem vid elva igår så det blev inte så sent.
Han klev upp med Milo vid 8 och jag klev upp vid 10.55 när han höll på att lägga Milo =P
Hehe, gött med lite sov morgon =)

Nej nu tror jag allt det är dags att göra sig i ordning! =)
Är inte så jätte långt innan vi sak åka.
Kolla runt lite på datorn först bara ;P

Min farmor med Milo i famnen. Första mötet, han är några dagar/en vecka.
Huibe med Milo.
Moster Josse med Milo, när Farmor och Huibe var på besök.

Vad tycker du? ♥

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0