Massa bra, kul och tråk!

Milo somnade precis =)
Märks att han är bra igen, gick underbart bra att lägga honom nu =)

Han somnade vid halv 8 igår och vaknade halv sju imorse.
Tyckte det var lite konstigt då han inte brukar vakna före sju.
Men men, Richard gick upp med honom och gav honom välling.
Sen somnade han om direkt igen. =P
Så trött var han, var bara lite mat han ville ha =)
Dom mös i soffan en stund (sovande) sen la dom sig i sängen och sov igen.
Sen vaknade han kvart i elva igen =O

Haha, skön sovmorgon fick jag iaf =D
Nu sover han som sagt igen.
Sover väl till tre kanske och sen får han vara vaken till natten =)
Börjar göra i ordning honom vi 19 tiden, sen välling och sen sover han till morgonen =)

Skönt är det att man får hela nattens sömn. =)

Mamma är på väg hit (hoppas jag).
Vi ska slinga mitt hår och klippa det =)
Skönt att man får fräscha upp sig lite =)

Nu ska jag ta en kopp kaffe och en cigg, sen ska jag städa undan lite här =)
Richard och jag ska ha mys kväll ikväll, när han kommer tbx.
Han är iväg till Lindesberg igen då hans mormor blivit jätte dålig =(
Usch, tänker på dom.! (Alla inblandade!)
Jag har ju inte träffat henne så många gånger men nog känner man ändå..
Det blir ju jobbigt mestadels för att jag känner att Richard har det jobbigt =(
Men så länge det blir bra för Mormor i längden så är det bra!

Kommer ett inlägg med bilder från valborg snart =)

Vad tycker du? ♥

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0