Lite bilder från morgonen..

Milo gosar med farmor ♥

Fina goa nakenfisen ♥

Havregryns gröt på G =)

Mamma jag vill ha gröt nu! =D

♥♥♥

Från vårat balkong mys igår:



Glada Doda tkr det är skönt att sitta ute ♥

Milos vänsta kindtand är påväg upp..
Man ser den under tandköttet.
Har misstänkt det ett tag då han varit små surig, spec vid läggdags.
Men snart är den uppe, då sliper älsklingen smärtan ♥

Och bara så ni vet blir mammas älskling 9 månader imorgon ♥
Hela 9 månader...
Tänk att nu har han förgyllt våra dagar precis lika länge som han låg i mammas mage ♥
Jag är så glad att jag har min familj ♥
Det är det underbaraste att vakna upp till! ♥


Dagens tankar går till familjen till den 19-åriga killen som inatt drunknade i kalkstensbrottet.
Han gick på kvinnerstaskolan här i Örebro.
Jag kände han inte och vet nog inte ens vem det är men ändå...
Fy för att få överleva sina barn! ='(

Vad tycker du? ♥

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0