Köttbullar och makaroner är underskattat!

Var och hämtade skorna för ett tag sedan och nu blev det rätt ! =)
Men gissa vad ... Dom är för stora =P
Sååå typiskt.
Men nu skickar jag inte tbx dom igen =)
Syrran kanske köper av dom och om inte så funkar dom ändå =)

Upptäkte att jag fått 10%rabatt på köpet plus att jag fått 50kr present chek =)
Som jag kan använda nästa gång jag handlar online.
Skönt!

Richard har precis lagt Milo så nu ska vi ha en myskväll ♥
Älskar verkligen min familj ♥
Det går inte att beskriva.
Och det går inte att säga de för många gånger =P

Min Richard är den bästa!! ♥

Ha en kväll =D

P.s. Gissa vad vi åt för mat idag =P D.s.

Vad tycker du? ♥

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0