Idag..

Har varit en fullspäckad dag.
Jag och Milo åkte hem till mamma vid tio tiden, efter vi ätit frukost och jag hade duschat.
Mamma hade inte ens vaknat när vi åkte =P
Men det skulle blivit så sent annars, för då hade Milo behövt sova hemma innan.
Vi tog cykeln, det tyckte Doda var kul =)
Mamma hade precis vaknat när vi kom dit.
Jag kokade kaffe och dona lite sen skulle Milo sova.
När Milo somnat så började vi stor baka, bröd =)
Blev två plåtar med filmjölks bröd och 4 franska flätor, MUMS..
Så nu har vi massa bröd här hemma =)

Vi kom hem vid sju så då var det bara att dona lite, sätta på lilleman pyjamas och nu sover han gött =)
Efter Milo somnade så diskade jag upp det som var och nu ska jag och Richard mysa lite framför tvn.
Om han inte skulle plugga förresten, men han sitter ju här iaf ♥

Vi får se vad som händer imorn.
Josse ska till BM så hon och Marcus ska komma förbi före och/eller efter =)


Vad tycker du? ♥

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0