Halloj.

Länge sedan nu...
Fy mig!
Men så blir det ibland!
Har haft fullt upp.

Onsdag:
Blev det som tidigare nämnt unga föräldrar =)
Det var super trevligt.
Vi satt och pratade och barnen lekte =)

Och vet ni.. Milo ställde sig upp själv .. =)
Med hjälp av en giraff leksak.
Vet inte vad den heter, är en sån man stoppar bollar i så snurrar dom ner och så låter och blinkar den =P
Han tog iaf tag i "öronen" och drog sig upp helt själv =)
Var inte riktigt beredd på den, men det gick bra =)
Han höll balansen en liten stund innan han ramlade ner på madrassen och kramades lite med giraffen ;P

Sen kom pappa och hämtade upp oss så drog vi hem till dom =)
Richard kom och hämtade oss senare.

Torsdag:
Var iväg till Soc...
Inte kul men behövligt.
Sista gången jag gick dit nu iaf =)
Richard fick reda på att han fick jobbet!! ... ♥♥

Efter Soc gick jag ner till Magda =)
Vi satt och snackade lite, barnen sov och vaknade  =)

Efter en stund drog jag till mamma.
Farmor med gäster kom hem till "oss" och fikade =)

Josse hade känt av magen sedan Onsdag kväll så hon pratade lite med förlossningen.
Örebro ville att hon skulle komma in så jag körde, pappa satt bredvid och Josse bak =P
Vi hämtade upp Marcus och körde för mot en kontroll.
Dom tog CTG som inte registrerade några värkar trotts att hon kände när hon låg med den.
Men dom var inte särskilt starka så antagligen därför.
Sen fick jag och pappa gå ut för då var det dags för privat ....
Allt var iaf bra och det fans inga tecken på att en tidig förlossning kommer ske.
Vi åkte hem igen, det var "bara" förvärkar!

När jag kom hem sov Milo och jag och Richard mös ner oss =)

Fredag:
Richard fick snilleblixten "taco kväll med min familj"..
Vi ringde mamma och fixade ihop allt som behövdes.
Vi går till stan, jag köper ett par harems byxor.
Jag tkr egentligen dom är skit fula men sköna och man vänjer sig vid looken =P
Efter de går vi ner på Willys och handlar det sista, möter mamma och uträttar ännu lite ärender.

Jag och Richard knallar hem medans mamma tar sin långpromenad.
Vi möttes ändå vid gatan sedan men ändå =P

Vi fixar lite kaffe, skär upp grönsaker, fixar dukning, lägger Milo, fixar köttfärs, mm..
Pappa kommer hem vid ca kvart i fyra, då är köttfärsen nästintill klar och sedan sätter vi oss och käkar =)
Var super mysigt =)

Jag, Richard och Milo går hem vid sju tiden.
Milo fick sitta och vara vänd mot oss för att inte somna innan vi kom hem =)
Tur vi gick och inte åkte bil för då hade det aldrig gått =P

Lördag:
Milo och jag klev upp vid åtta.
Vi åt då frukost och sedan började jag städa och koka kaffe.
Magda ringer vid tio tiden och frågar om vi ska med till Örebro.
Richard har inte klivit upp än och det är mkt att göra så vi stannade hemma =(
Får ta de någon annan dag =)

Vi städar och donar lite mer efter R vaknat.
Sedan hoppar jag in i duschen.
Jag och R knåpade ihop ett mat "schema" som räcker till den 17 Juni =P
Sedan fixade vi handlingslista och åkte mot affären ... =)
Blev mkt hemhandlat.
Nu klarar sig Milo på Blöjor och välling hela månaden ut. (Juni alltså! =P )
Och vi har mat så det räcker!



Studenten är planerad, trotts mkt oklarhet så är allt planerat! =)
Ska bli så jäkla kul..
På fredag smäller det =)

Min älskling tar studenten!!! *SÅÅ STOLT!!!*


Jag på studenten dagen, innan student frukosten ♥


Jag och Andreas, efter jag sprungit ut ♥

Vad tycker du? ♥

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0