God morgon =)

Milo sitter i gåstolen och pratar för fullt =P
Ställde honom vi lära-gå-vagnen förut..
Det gick bra, måste ställa hjulena lite lösare bara =)
Dom var så hårda att den knappt gick framåt.
Han tkr den är rolig, men vi har inte provat den ordentligt än.

Syrran kommer hit om en stund =)
Hon tar bussen halv så hon är här ca kvart i.
Hon ska på möte sen, i närheten av oss.
Så hon ska hit på kaffe =)

Pappa sluta vid halv 4 som vanligt och då ska vi ut och övningsköra =)


Förresten har jag glömt berätta..
Jag beställde ett par tygskor till mig och en munk jacka till Richard från H&M.
Dom skulle komma i början på Maj, vilket dom gjorde.
De kom i Tisdags, tröjan var jätte fin =)
Var helt extas också iom att jag skulle få mina nya skor men .....
Det var ju helt fel...
Jag beställde ett par vita tygskor i storlek 39 men det kom...
Ett par grå/gröna remskor/sandaler i storlek 37 ...... (Dessutom skitfula, enligt mig)
Gissa om jag blev förbannad...
Det roliga var att ena lappen på förpackningen sa att det var rätt skor..
Så den som märkt skopåsen måste ju varit blind ... =/

Men men, skorna är tillbaka skickade och dom nya kommer väl snart..
Det som är så himla irriterande är att jag redan fått vänta på skorna 2 veckor..
Och jag beställde liksom skorna för att jag behövde dom ?!
Jaja, dom är väl här om ca 2 veckor igen.
Om jag inte får ett brev på posten om att dom är slut =/
Men då ringer jag igen och skäller ut dom (A)

En trött bubbis kallar ....


Vad tycker du? ♥

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0