Bus pojken..

Milo somnade precis =)
Han var såå trött.
Richard ligger också och sover, jag får sovmorgon imorn och han idag =)

Jag och Milo har busat som tusan.
Först åt vi frukost, sen åkte moster J hem. (Hon blev kvar här inatt)
Efter J åkt hem så satt jag en stund vid datorn och Milo satt på golvet och lekte med sina leksaker.
Sen började Milo bli små kinkig så då satte jag mig där och lekte och busa för fullt.
Det tyckte han var jätte, jätte roligt =)

Det är sååå super fint väder här i KGA idag ... INTE !
Det regnar och igår kom det någon blixt men inte många.
I Örebro däremot ska det ha regnat blixtrar, i Norrabro iaf! =P

Nu ska jag kika runt här, kanske diska upp lite (?!) och bara ta de lugnt till lille Doda vaknar igen ♥


Vad tycker du? ♥

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0