Blocket is the shit!

Som rubriken lyder!

Richard har hämtat en Brio lära gå vagn till Milo.
Hittade den på blocket =) (Som ni kanske förstod)
Det är dags nu.
Han går fint bakom gåstolen, bara de att den försvinner iväg lite för fort.
Så det blir ju bra med en lära-gå-vagn, dom kan man ju ställa in "hastigheten" på =P
(Självklart kommer vi gå bakom och se till så han inte använder den om vi märker att han inte är redo!)

Milo är bättre.
Han hade 37.6 när jag tof förut.
Lite feber är det men inte alls mkt.
Han fick Alvedon imorse, sen har har klarat sig under dagen.
Sen fick han en nu till natten så han (förhoppningsvis) sover gott. =)

På freda ska mamma klippa mitt hår!
Yaey, finaly!
Det är slitet...!
Sen blir det till att färga håret när pengarna rullar in =P
Antingen ska jag slinga, inför sommaren, eller så blir det mörkt igen.
Fast då blir det ju så dassigt när solen bleker de..
Hmm, undrar om man ska låta de vara kanske?!
Så får solen göra vad den vill med de och färga de till vintern?!
Eller färga om det blir förjävligt under sommaren.

Nu är väl Richard förhoppningsvis här snart!

Snart sovdags för Milo.
Han sov middag lite försent förut så ikväll blir det lite senare.
Men tkr han ska få sova när han vill nu när han är sjuk.
Får (försöka) ändra på de imorn om han är frisk! =)

Nej en cigg och sedan göra i ordning bubbisen! =)

Vad tycker du? ♥
Postat av: Madd1sh

Ska vi försöka till att ses snart? Vi har svårt att få tid till att ta oss iväg (konstigt nog), men på något sätt ska det väl gå att ordna så att vi ses!? :)



Förresten, skulle inte jag kunna få en inbjudan till bloggsvar? Snäälla!



Kram Madde

2010-05-05 @ 23:24:41
URL: http://attlevatillsammans.blogg.se/
Postat av: Madd1sh

På fredag ska J lämnas hos sin pappa (efter att Jonas slutat jobbet), och vi ska ev ut och övningsköra i samband med det (bl a beroende på hur sent det blir). På kvällen är vi inte upptagna men måste vara hemma, tjejerna är ju så stora nu och behöver sova när dem ska och där dem ska.



På lördag kommer Jonas föräldrar. Eller ja,så är det bestämt iaf och jag hoppas på att det blir så. För i samband med det ska vi ut och övningsköra. På kvällen är vi inte upptagna men måste vara hemma, utav samma anledning som dagen innan.



På söndagen ska Jonas iväg på fotboll, mellan 14.30 och 16.30, annars inget planerat där (vad jag vet).



På lördagen eller söndagen ska jag och mamma iväg till rusta eller mega, för skojs skull och om vi hinner. Vi får se.



Vi hinner ju ses, men vi hinner inte åka till er. Nästa helg tror jag inte att det är något speciellt iaf (vad jag vet) förutom hämtning/lämning utav J.



Men OM ni svänger förbi Alice något i veckan, får ni jätte gärna titta in en snabbis här om ni hinner/orkar.



Vi ska nog se till att ses snart, trots en massa krångel hehe

2010-05-06 @ 11:19:14
URL: http://attlevatillsammans.blogg.se/

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0