Bilder!

Denna är från 26e April. Ute dag hos mamma =)


Valborg:
Moster med Doda ♥
Igen =)
Go&glad som vanligt ♥
Min kära mor ♥
Doda med Mormor ♥
Kärlek ♥
La familia ♥
Milo ÄLSKAR att gunga inomhus =)
Syster ysters mage ♥

Bonus kort ;P  :
Systers katt som tydligen tkr om toan ...
Denna skönhet hittade jag vid balkongdörren igår... Behöver jag skriva att det var Richard som fick fösa ut den ?? PANIK !!! Usch !!!! BLÄÄÄ !! Vad tycks ?? =)

Hihi, nu är det uppdaterat med bilder för ett tag ;P
Ska försöka bli bättre på att lägga upp =)




Vad tycker du? ♥
Postat av: Jennie

Härliga bilder Amanda! :)

Hur är det annars då, med allt?

Puss & Kram Jennie

2010-05-07 @ 15:48:27
URL: http://jjeenniiiee.devote.se

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0