Vaket .

Här är det vaket =)

Milo sitter i gåstolen, Richard sover och jag sitter här.
Ska äta frukost och börja tvätta snart.


Milo är en envis liten pojke ...
Han står och krockar gå stolen i aktivitetsbågen och sliter i den för att försöker sätta upp den på själva gåbordet.
Han har lyckats några gånger tidigare =P
Ser så kul ut när han knallar omkring med de där på den samtidigt som han håller i den =P

Så kollar på mig och bara ler =)


Får se om Marie kommer hit en sväng sen innan hennes praktik =)
Hon var här igår och drack kaffe och snacka massa =)
Alltid trevligt när hon kommer hit =)

Ne kanske skriver senare.

Vad tycker du? ♥
Postat av: Love Oliwers mamma

Så nu har jag fixat till det :) men ni förlorade ändå emot världen bästa bajen :)

hehe

kram Love

2010-03-23 @ 15:57:13
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0