Wey

Hade jätte kul i Lördags =)

Först blev det stan och då gosade moster Therese med Milo ♥


Sedan blev det till att åka hem till mamma och pappa och äta varm smörgåstårta och dricka kaffe =)

Senare på kvällen så blev det vin och spel =)


Milo ligger för tillfället och sover i babysittern =P
Han somnade där och som ni ser såg han skit sur ut =P


EDIT: La honom precis i sin säng =P

Senare kommer Andreas ♥, Josse och Marcus.
Dom ska sova här inatt =)
Vi ska kolla på G-Force, göra och äta Chokladbollar och massa massa annat roligt =)

Imorgon ska Josse och Marcus på UL =)
Sedan kommer dom tillbaka hit och då får jag titta på bebisen och sedan ska jag tvätta så då får dom hålla koll på Milo och Andreas =)

Nu ska jag ta en kopp kaffe och en cigg sedan ska jag städa här =)

På Torsdag så drar vi ju så måste börja förbereda allt =)
Mycket att tänka på när man ska resa med små barn.
Lättare när man tar Bilen för då kan man ta med mer nu måste jag verkligen tänka ordentligt ...
Tåg.. Plus att vi bara har 20 min på oss att byta i Stockholm men två barn med resväskor .. =/
Men det går nog bra =)


Vad tycker du? ♥
Postat av: Jenny

Vart ska ni? Hoppas allt är bra annars! Kramar från oss

2010-03-08 @ 18:40:54
URL: http://rebblan.blogg.se/

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0