Fullt upp!

Som ni (antagligen/förhoppningsvis) ser så händer det massor av förändringar på bloggen =)
Håller på att pilla med den för fullt men blogg.se håller ju som vanligt på att f*ckar upp vissa grejer, så det blir inte helt rätt =( =P

Har varit full rulle här idag och igår =)
Igår var Josse, Marie och Matilda med Leijah här =)
Vi drack massa kaffe.
Marie var till Ullared i Måndags så hon hade så himla fint med sig till Milo =) (och Leijah förstås)
En dragskeds tröja som är prefekt som "jacka" när det är varmt i sommar och ett par skit snygga jeans =)
Skulle knäppt kort på det och lagt ut men svärmor har kameran nu =(  (=P)
Storlek 86 är det iaf så det blir perfekt nu på våren och (om han "slutar" växa) även på sommaren =)

Idag har det varit unga föräldrar träff och syster "mys" =P
Hon har sovit här sedan i måndags och åkte för några timmar sedan..
Gud så tomt det är nu =/ =)

Skulle kunna skriva på i timmar ..
Mycket detaljer, men det har jag varken ork eller tid med.. =P
Milo somnade vid 20 och jag vill också sova.. Men ska vänta på Richard som fixar bil .. =)


Här finns bilder på dagen med Milo, Leijah, Josse(+Liam), Jag, Marie och Matilda
http://MarieMagdalena.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1269900001&id=450410839


Och hörrni, vad tycker ni om bloggen nu ??
Ni är dåliga på att kommentera annars, så nu j*vlar kan ni ju lämna något litet iaf!! =) *pleas*

Vad tycker du? ♥

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0