Kumla, GBG-GBG, USÖ, Kattvakt, GBG-GBG ........

Hallå där =)
Var LÄNGE sedan nu =P
Har allt fått höra att jag behöver bättra mig.

Milo vägde 9540g och var 73cm lång när vi var på BVC.
Hehe, var ett bra tag sedan men ändå =P

Vi har haft FULLT upp, därför har jag inget skrivit.

Vi har varit i Kumla (Super duper trevligt) , åkt till Göteborg över en natt och tillbaka, Varit kattvakter i Örebro, USÖ med Milo, Samt att Richard fick åka en vända igen till Göteborg och tillbaka, mm....

USÖ besöket med Milo bubben =( :
Stackaren hade 39.7 i feber och var helt hängig och spydde massor... =(
När jag gav honom Alvedon så spydde han upp det, då beslöt vi oss för att åka in med konsultation av sjukvårdsrådgivningen.
Blev så j*vla förbannad...
Började men att jag berättade att han inte fått i sig Alvedon och att han hade hög feber..
Vidare till vänt rummet för att sedan få sitta där i 4 timmar med ett barn som har skyhög feber och som sagt ingen Alvedon i kroppen ....
Gick tillslut för att fråga när vi skulle få träffa någon och då fick jag till svar att det var våran tur här näst.
Efter 10 min fick vi ett rum och 10 min efter det så kom läkaren, han skakade han och sedan vände han för att han fick ett akut larm..........
Då blev jag mer arg..
Gick ut och sa att nu behöver jag en temp och alvedon så jag kan få ge honom något.....
Hon kom med en temp och vägde honom.
Han hade 39.7 och hon frågar när han fick Alvedon sist..
Då höll jag på att bryta ihop, "Jag har ju redan sagt att han inte har fått någon Alvedon för att han bara spydde upp den... Det är ju bland annat därför jag är här...."
Då kollar hon på mig och frågar "har han inte fått någon Alvedon?!"
"NEJJJJJJ!!!"
"Oj då... Jag trodde redan dom hade fixat detta för det ska dom göra direkt när man kommer in med barn..."
Snacka om att man känner sig hjälplös när inte ens sjukhusen kan göra det dom ska .... =/

Stackars lille vännen satt i mitt knä och ville sova hela tiden, han var så dålig... =(

Efter en timme kom läkaren tillbaka och klämde och kännde och tog prover.
Han kom fram till att det var ett virus för CRP:n låg under 8 vilket den ska göra.
Så det blev Alvedon och hemfärd igen.
Har spydde i några dagar och mådde dåligt mm..
Men nu är han bra så nu ska bara jag och Richard krya på oss ordentligt då vi med blev sjuka när vi kom hem från USÖ =P



Ja ni nu vet jag inte riktigt hur detta inlägg blev men hoppas det går att läsa =P

Vi är på bättringsvägen i alla fall så nu ska jag bara hitta blogg glöden liter mer =)

Har ni några önskemål om något jag kan tillämpa i min skrivning så snälla lämna en kommentar =)

Vad tycker du? ♥
Postat av: Marie

Himla trist när de håller på sådär, speciellt när det är ett sjukhus också!

Har ett önskemål om kaffe, låter det lockande? :)

2010-03-02 @ 23:29:33
URL: http://maarey.blogg.se/

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0