Unga föräldrar!

Halloj =)
Milo sover midda nu och sen ska vi dra till unga föräldrar.
Ska dit med några tjej kompisar.
Måste ju känna på det ännu en gång =)
Har inte varit där sedan 13e Januari så nu är det dags.
Jag har ju som sagt inte råkat ut för någon av "på hoppen" så..
Men känns det konstigt idag vet jag inte om jag tar mig dit någe mer =P

Det blir alla fall Bibliotekets öppna förskola imorgon men samma gäng =)
Plus Linda =)

Och idag är det Plus Josse och minus Linda =P
Om inte hon också dyker upp ? =)
Har inte hunnit snacka med henne =/

Jag är i ordning och väntar nu på att Josse ska komma =)
Lollo och Idah skulle gå förbi här så vi tar sällskap.
Så när Josse kommit blir det ytterligare en väntan på att dom ska höra av sig =P

Börjar ett och slutar tre som vanligt =)

Nu ska jag kolla runt lite på internet och bara ta de lugnt tills det är dags för påklädning och gå =)

Bjuder på en bild på Godingen ♥

Vad tycker du? ♥

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0