Typiskt...

Nu har jag och Milo varit uppe ett tag =)
Han har fått i sig lite gröt och sitter nu i gåstolen och rullar på för fullt =)

Vi hade planerat att gå till Willys idag och handla lite men det går inte =(
Det har börjat snöa igen .......
Är slask till tusen..
Inge kul att gå med en barnvagn då, visst går det men har ingen lust att släpa upp smuts och snö som fastnar i "korgen" under...
Jag som satt och sa igår och i förrgår vad skönt det var när det började släppa och bli torrt på gatorna.
Sa att vi kommit undan lätt denna övergång eftersom det inte var någon slask..
Sen sa jag att det kommer säkert börja snöa så det blir slask....
Och vad händer?, joooo ......
Typiskt =P


Så det blir nog bara städa lite här hemma och sedan kolla film =)
Mysdag är aldrig fel =)

För tillfället sitter Milo i gåstolen och pratar med tvn =P
Nu vände han sig och började skälla och skratta mot mig, hahaha ..

Uppmärksamhet till tusen =p
Bäst han får de =)

Vad tycker du? ♥
Postat av: Love Oliwers mamma <3

Hej!



Nu svarar jag på alla dina kommentarer på samma gång :)



1. Nej jag tycker inte om låten alls men den kanske växer på mig och jag kanske gillar den mer och mer men jag tror inte på vinst. Tyvärr :P



2. Jo om du ser nu har jag en länk samt bild under där det står min mail adress om du ser i vänster panel :) ser du?



3. Jahaa det låter intressant men jag har en rätt bra diet grej nu så :)

Men de lät goooott :P



4. Nej jag vet, det är lätt hänt men ändå man kan inte låta bli att klandra sig lite :( !!



kram Love

2010-03-21 @ 14:04:57
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0