Tårta ♥

Nu är vi precis hemkomna från farmor efter god mat och tårta =)
Systers mage växer som tusan .. =)
Lille knodden där inne ♥
På tisdag blir det UL för dom så då kanske vi får veta vad någon som gömmer sig där inne =)

Upptäckte precis innan vi åkte hem igen att Milo numera har 7 tandar =)
Lill killen, inte konstigt att han varit gnällig förutom att han varit sjuk =P
För sjuk har han också varit..
Vet att dom kan bli sjuka när tänderna kommer men det är inte bara de den här gången för då hade inte jag och Richard också blivit sjuka.. =)

Imorgon blir det staden med systrarna, Josse ska ha lite smink och sedan blir det en fika.
Innan vi knatar hem till mamma och pappa så blir det även en sväng till systemet och till Jonas grav! ♥
Hihi, Josse och Richard ska vara nyktra.
Josse för bebis och Richard för att han känner att han kan ha lika kul ändå =)

Men jag ska ta mig ett glas vin för att fira =)
Hon fyller ju 18 så kan inte hon dricka kan ju alla fall jag ta mig ett glas åt henne =)
Det där kanske lät dumt men hoppas ni fattar hur jag menar.
Bara för att jag är mamma betyder inte det att inte jag behöver roa mig lite också =)
Jag är ju barnledig =)

Har förresten inte sagt att det bär av till Bollnäs den 11e =)
Jag, mamma och Milo ska åka och bo hos syster en vecka. ♥
Ska bli så underbart roligt =)

Haha blev visst långt =P

Nu blir det till att kolla runt lite medans Milo sover =)


Snuttisen så liten ♥


EDIT: Milo vaknade nu så får se om jag får kika något =P

Vad tycker du? ♥

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0