Svart som natten ...

Ujujuj ..
Igår vid halv nio precis när Milo somnat (som tur var) så släcks hela lägenheten ner...
Tillsammans med dom flesta (men inte alla) i huset!
Jag trodde först att det bara var hos mig så jag gick och kollade propparna..
Men dom var de inte fel på..
"Själv" var jag också för Richard han åkte till Nora för att han ska jobba idag ... (kommer till de snart)
Som tur var så hade jag Josse och Marie här..
Så jag knallade ner i källaren för att se vad som hände och där hittade jag en granne.
Vi ringde hyresvärden som det förvånansvärt tutade upptaget hos ..
Men till slut kom vi fram och han var redan på väg.

Jag gick upp eftersom jag hade Milo här uppe (Trots att han hade mkt pålitliga b-vakter ;P)..
Grannen skulle komma upp och underrätta mig.
Jag cyklade iväg och köpte cigg och ca 5-10 min efter jag kom tillbaka så kommer grannen upp och säger att vi troligtvis inte kommer få tillbaka elen detta dygn ....

Jag lite panik slagen ...

Han förklarade att felet låg hos kommunen, dom har tydligen tre faser och en av dom hade kraschat och vi låg oturligtvis nog under just den fasen ..

Då kom jag på ... Milo måste ju ha välling eller gröt imorgon ... Hur ska jag kunna göra de ???

Hmm ... Fick ringa till mamma och bestämma att pappa skulle hämta oss idag vid sex innan jobbet.

Men helt från ingenstans vid lite över tio så hoppade strömmen på igen ..

Skönt!


Så vi sitter här hemma med ström och allt nu =)


Tillbaka till Richard..
Hans bror ringde igår och sa att han skulle ta sig till Nora så han kunde åka med honom in till Örebro tidigt imorse för att han skulle med och jobba =)

Han ska jobba där ca 9 veckor i sommar =)
Och vem vet kanske slutar de inte där .. =)

Så jag ringde Josse så hon sov här med oss i natt och som jag skrev tidigare så var Marie här hon med =)
Fast hon åkte hem och sov =P
Hon kom på kaffe vid halv åtta tiden så åkte hon efter strömmen kommit igång =)
Jätte trevligt hade vi de.
Skönt att få umgås lite med syrran själv ♥

Tack för en trevlig kväll Marie och Josse, nog hade vi det mysigt här i mörkret med alla ljus =)


Sömntutan ♥ (Bild från Bollnäs --> Milos alldeles egna säng =) Där låg han så bra =) )



och Och OCh OCH ... Jag har känt Liam sparka ♥

Taget i vecka 20. Hon gick in i vecka 21 igår!

Vad tycker du? ♥
Postat av: Grynet mamma till lilla Vidar

sv: Nä jag hel ammar inte längre, jag hela ammade Vidar till 5 månader för vi inte hade så mycket pengar men nu får han ett mål puré/gröt om dagen, ska börja med två mål om några veckor tänkte jag.



Haha okej, ja då måste det vara något från hennes generation eller bara sunne-bor(?) :P



Tack för ditt svar, är alltid roligt att se hur andra gör och har det :)

2010-03-27 @ 11:41:43
URL: http://grynis.blogg.se/

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0