Packa....

Nu är det dags för att börja packa .. =)

Milo har precis fått frukost och sitter och pratar för fullt med Tvn.

Richard ligger och sover, han ska besiktiga bilen 13.00 sen ska vi hem till mamma och pappa och äta äppel paj =)

Så packningen måste gå relativt fort =P
Fast jag har ju ikväll på mig också =)

Tåget går imorn kl.10.54 från Örebro =)
Då får vi skjuts av Richard för han skulle ändå in till sin mor nu när vi är borta så då åker vi med honom.
Det är bra för då sparar vi in pengar på bussen..
Kostar ju f*n 71 kr nu mera.....
Det är knappt ens 5 mil .... =/
Men men =)

Vi är framme i bollnäs vid 16 =)

Uj uj, vad jag ser fram emot det =)


Milo också =)


Nu kommer ett klipp och sedan är det packnings dags =)

Vad tycker du? ♥
Postat av: jessica

Vilken gladis :)

2010-03-10 @ 22:02:01
URL: http://jlethin.blogg.se/

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0