Öppna förskolan!

Här är vi vakna =/
Har varit vaken sedan 7 så inte så hemskt tidigt iofs =)
Milo bestämde sig i alla fall för att kliva upp då, eller rättare sagt ligga i sängen och prata =P

Idag ska vi nog gå på öppna förskolan =)
Vanliga öppna förskolan.

Har ju bara varit på unga föräldrar förut och vet faktiskt inte riktigt vad jag tycker om de..
Jag har aldrig under min graviditet eller som mamma blivit bemöt på ett dåligt sätt gällande min ålder och inte heller här.
Ändå kan jag inte låta bli att känna mig granskad, bedömd, mm...
Känns som dom kollar varje steg man tar.
Mig har dom inte sagt något till men däremot mina kompisar har dom slängt in gliringar åt....
Och de tycker inte jag är okej. =/
Inte när man låter överlägsen och det mesta är relaterat till sin ålder eller hur man kom dit man är.
Alltså hur man gjorde när man blev gravid, hann man ta studenten eller hoppade man av ? mm..

Jag har iaf en teori på varför dom "gör" så där.
Dom jobbar nämligen för sateliten i stora hela och sateliten är till för barn och föräldrar som inte kommer överens eller om man har problem i familjen, föräldrar rollen mm...
Så jag tror helt enkelt dom inte kan hjälpa det för dom är så van att de är deras jobb.
Tror inte dom tänker på de som vi gör?!
Dom vill säker bara hjälpa till men fattar inte att dom dumförklarar oss för vår ålder.
Vi är inte där för att bli bedömda eller höra vad vi istället ska göra utan vi är där för att träffa andra unga föräldrar och barn..
Vill vi ha råd så frågar vi om råd..!

Ne jag känner mig ändå inte för min ålder så varför inte prova gå på vanliga ?
Herregud kan väl inte vara så himla annorlunda ?


Jag hoppas inte att alla känt som mig och mina kompisar för det är ett väldigt bra ställe att träffa unga mammor och barn på over all =)


Vet inte, blir kanske inget =/
Har hört av mig till några kompisar så får väl se om dom hör av sig tillbaka =)

Milo är ganska trött ändå och jag har inte kommit i duschen.
Är iofs öppet till 3 så vi hinner nog =P
går nog efter förmiddas vilat isåfall så jag hinner duscha =)

Ne älsklingen kräver lite uppmärksamhet =)

Vad tycker du? ♥

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0