Hittade några!

Fanns några nyare Milo bilder på Richards mobil så ni får nöja er med dom så länge =)


Jag presenterar för er mammas och pappas allra vackraste:

blöjpojken

'

Sömntutan



Gosknoppen


Vill inte ligga på rygg längre mamma! Sidan är sååå skön.. =P

Doda



Och Doda med mammsen





Nu blir det duschen medans Doda sover =)
Imorgon fyller syster yster 18 år så då ska vi till farmor och äta middag och sedan på kvällen kommer stora syster från Bollnäs =) ♥
På Lördag ska vi fira ordentligt, mamma och pappa ska vara barnvakt så jag och Richard ska festa till lite.
Lilla syster där emot ska ju självklart vara nykter.
Bebisen får allt vänta i 18 år till =P
Ska bli riktigt roligt faktiskt =)

Vad tycker du? ♥
Postat av: Marie

Vad go han är lilla Milo! :)

Jag vet inte var jag ska svara, så jag svarar här.:P

Det är ju bara du hör av dig när du har tid:) Har praktik nu i 4 veckor så är ju ledig lite då & då också så hör av dig bara, alltid trevligt att ses :)

2010-03-04 @ 15:00:30
URL: http://maarey.blogg.se/

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0