Haha, de kallar jag tröst äta ;P

Haha..
Fick ett grymt sug på att börja träna förut =P
Har det fortfarande men problemet är..
Vi har ett rum i källaren i vårat hus där det finns solarium och en tränings cyckel.
Så jag tänkte -Yes, nu ska jag gå ner och träna asset av mig =P
Och när jag kommer ner... Tror ni den startar då ??
NEJ! =( =P
Våran hyresvärd är tydligen inte så high på att byta batterier i sakerna =P

Så nu har jag kommit fram till att jag och Richard ska köpa sånna batterier som jag tar ner och upp efter varje "pass" =)

Smart va ? =)
För nu j*vlar ska mamma magen bort!
Den försvann ju så bra när jag ammade, men sen kom den tillbaka.
Var ju mindre en månad efter än vad jag var innan jag blev gravid =P

FL dagen:


1 dag efter FL :


31 dagar efter FL:


Och nu i skrivande stund:


Det jag vill komma fram till är att som ni ser så kom några kilon på köpet med amnings slutandet =P
Och nu vill jag ha bort dom!!

Innan sommarens slut ska jag väga under 70 kg!
Skulle tippa på att jag just nu väger 78-79kg.

Så när snön och slasket är borta då jäklar blir det massa promenader med b-vagnen =)

Just det ja nu kom jag allt av mid =P
Oftopic...=P
Det jag skulle skriva om egentligen var att när jag kom upp sen så pratade vi om vad vi skulle äta dag och då kom jag fram till korvstroganoff med kokta grönsaker..
Mums tyckte jag Bläää tyckte Richard.. =P
Så han satt en stund och spånade och sedan kom han plötsligt på att vi skulle äta PIZZA..
Pizza av alla saker.. Precis när jag kommit in i tränings feelingen =P

Men så blev det =P
Levererad till dörren blir den dess utom, haha...

De kallar jag lat =P
Men men, jag försökte ju träna iaf =P

Vad tycker du? ♥

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0