Bollnäs =)

Fick en fråga från Jenny om vart vi ska, har visst glömt skrive de =P
Vi ska alla fall åka till Bollnäs =)
Hälsa på släkten på mammas sida =)
Vi ska bo hos stora syster som flyttade dit för 2 år sedan =)

Igår hade vi jätte trevligt =)
Chokladbollarna blev jätte goda och lasangen med =P
G-Force var jätte bra =P

Nu sitter Milo i hoppgungan i köket med Josse och Andreas som spelar Yatzy =)

Kommer en film snart på Lille bubbens alla tandar =)

7st måste ju dokumenteras =)

7 upptäktes den 5 Mars.

Det går fooort =)

Josse och Marcus var på UL förut.
Så söt lille bebisen.
Vi vet vad det är för något men kommer inte skriva ut det här förens Josse och Marcus har bestämt sig för om dom ska berätta eller inte.
Sedan ska Josse självklart få säga det först om hon bestämmer sig för det =)



BTW jag måste få tag på en resväska med hjul på =P
Kan ju inte släpa på en bag med vagn och allt..
Måste ju ha något lätt att ta med mig =P

Så nu börjar letandet ..
Känner jag dig och isåfall har du någon att låna ut ?? Hör av dig =) !!

Nu ska jag fixa in Videon =)

Vad tycker du? ♥
Postat av: Madeleine mamma till Alvin

Åhh vad spännande...i want to know!!!! Men om jag säger såhär eller du kanske inte får säga till mej för jossan men om du får de...blir det de du trodde?? för då vet jag isf!!! Puss och Kram

2010-03-10 @ 19:06:42
URL: http://alvinsmammis.blogg.se/

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0