7 Månader idag <3

Mitt Barn lista <3


Född: 19e Augusti 2009

Var: Karlskoga BB

Tid: 06.36

Födsel vikt: 3720g

Födsel längd: 50 cm

Huvudmått vid födsel: 34,5 cm

Namn: Milo <3

Andranamn: Richard, Björn

Efternamn: van der Hert-Bouvin

Ålder: 7 Månader på dagen =)

Namnbetydelse: bl.a. "Min kärlek" <3

Nyligen lärt sig: Säga mamma med mer förståelse för att det är jag samt sträcka upp armarna när han vill upp :) <3

Dagis: Nej

Vikt nu: ca 10kg =)

längd nu: 73,5 cm (16/2-10)

Mammagris eller pappagris: Mamma gris =) (Båda)

Favorit bus: Prutta med tungan =p

Favorit mat: Lasange :)

Favorit leksak: Hoppgungan eller gåstolen =)

Favorit tv program: Simpson =P Mkt färger =) Inte för nära bara =)

Favorit musik: Samma som mamma och pappa =)

Sover i: Pyjamas

Favorit person förutom mamma: Pappa <3

Barnvagn: Crecent klassik -09

Försäkring: Trygghansa

Blöjor: Libero upp&go

Hur många tänder: 7 st ståtliga =)

Storlek i kläder: 80-86

Syskon: Nej

Milo på tåget ♥



Vad tycker du? ♥

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0