Studenten och mkt mer... Ojoj,

Nu var det allt länge sedan jag bloggade...
Men men, så får det vara =P

Studenten:
Det gick super bra och var super kul.
Hade en otroligt stilig sambo och en super snäll och gullig son =)
Milo gnällde inget, bara sova gnället när han skulle sova middag =)
Carro står med Richards skylt =)
Farmor och Milo
Carro, mamma & pappa var också med och kollade =)
Jag och Carro =) Står och väntar på att dom ska springa ut.
Richard ♥ + hans klass..
Milo och pappa ♥
La Familija, älskar det här kortet! Åhh så stolt jag var! ♥
Stolt mamma med godingarna ♥
Stiliga killen ♥
Josses Marcus tog också studenten, grattis till honom också!

Efter vi varit uppe och kollat på flaken så mötte vi Richard vid bilen och drog mot Kga..
Richard var helt slut, hållt igång, uppe håll, hållt igång, uppe håll .... Så han somnade i bilen ;P
Men sen när vi var hemma kviknade han till, huvudvärken som uppträdde på flaket fans dock kvar..
Fikat gick super =)
Pappa och Milo mys ♥
Kusin Alvin ♥
Kusin Ludvig ♥
Glada, super stolta pappas pojke ♥

Mamma och pappa kom och hämtade upp lille man vid halv 7-7 tiden =)
Han var super snäll och trött.. Han somnade fort ;P

När dom hämtat bubbisen så drog vi mot Örebro.
Vi sjöng och stojade i bilen, super duper chaufför hade vi =)
Stefans Sara ♥♥

Väl där hemma fick vi sällskap av R´s syster Ida samt R´s Bästa vän Krille..
Det var super kul =)
Sara med vackra magen i vädret ♥ =)
Jag och Richard ♥♥
Krille.
Allra finaste syster Ida och Sara ♥ ( Ida pleas don´t kill me.. Du är jätte fin ;) )
Va, nej vadå .. Syskonen B är väl inte lika ?!!!! Stefan och Richard.

Nej resten får jag ta lite senare... Detta vart ju super långt =P

Tack alla inblandade för en super bra och lyckad student!!!

Vad tycker du? ♥

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0