Besök, student ....

Igår hade jag och Milo besök av moster J, Carro N & Sebastian =)
Richard åkte vid elva tiden.
Josse kom vid kvart i två och Sebastian och Carro kom vid kvart över tre tiden =)
Carro hade med sig en Operatårta som vi smaskade i oss och massa kaffe så klart =)
Det var riktigt trevligt, satt och pratade och pratade =)

Nu börjar Milo bubbis bli kinkig så bäst jag avrundar.

Idag blir det städa, baka och massa inför studenten, samma imorn.
Torsdag hem till mamma och göra tårtan och hemligt !!
Och fredag är det studenten!!!
Vi får se hur mkt tid jag kommer ha dom här dagarna..
Ska försöka =)

Milo har ju Barnvakt på Fredag också, han ska sova hos mormor och morfar.
Så jag och Richard ska till Örebro, festa loss och fira lite med Richards bror Stefan och hans tjej Sara =)

Min klädsel på studenten..
Om det blir kalt =) En längre kofta =)
My shoes =) F*n dessa har jag inte använt på jag vet inte hur länge. Har dess utom bara använt dom 2 el. 3 gånger =P Hade nästan glömt dom ..

Vad tycker du? ♥

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0