Sola och bada..

Har precis haft kaffe besök av Tommy, Josse & Marcus =)
Alltid trevligt med kaffe besök!

Jag sitter och funderar på vad jag egentligen vill göra, med mitt liv =P
Vad vill jag bli?! Eller ja det vet jag redan, Barnmorska på förlossningen.
Men hur tar jag mig dit?, kommer jag "orka" de?, vad krävs det av mig? Hmm... =P
Så blir det nog inte men jag funderar ändå, jag funderar på vad som annars kan passa mig.
Jag känner en vilja till att utveckla mig.

Jaja, snart kommer Carro hit.
Då blir det stranden och sola =)


Vad tycker du? ♥
Postat av: Ida =)

Klart du ska läsa till barnmorska :D först läsa till sjuksköterska, sen "praktik" 1 år sen läsa till barnmorska :D:D Kram sköt om dig stumpan

2010-07-16 @ 15:56:28

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0