Mkt.

Mkt har hänt sedan sist jag skrev =P

Milo har blivit 11 månader, jag har jobbat, Therese har varit här, Andreas är här.

Ja Milo, han blir så stor...
Han har 12 tänder, snart 13 ... =P
Han drar sig omkring överallt, det har han ju gjort länge nu men ändå, han blir bättre och bättre =)
Han går ut med möblerna så duktigt, tappar fokus bara när han ser något spännande =P
Igår klättrade han halvt upp för systers säng när han skulle gosa med Tissen.
Mormor hjälpte honom tillslut och då gav han Tissen en stoor kram och gosade.
Han har blivit super go med alla, nog för att han alltid varit de men nu kommer det så spontant ♥
Han satt och gosa med mig länge igår och Andreas storm älskar han =)
Så fort Andreas kommer så ler han som aldrig förr och Andreas är så go med Milo ♥
Tänk om 27 dagar så blir min pluttas 1 helt år!!!
Ujujj... Dags att börja tänka kalas....
Gud vad stressad jag blev nu, känns som man är väääldigt sent ute med inbjudningar =/
Jag och Richard får gå igenom de i helgen nu..
Gud vad spännande, vår snuttis blir ett år.... Ett år....! ♥

Jobbet gick bra.
Var väldigt slitigt bara med tanke på den dåliga sömnen, men det får man ta =)
Skönt att jobba också så klaga ska jag ju inte göra =P

Therese och Andreas kom i måndags.
Då firade vi även mor och fars födelsedagar.
Mamma blir 48 den 26/7 Pappa blev 43 14/7.
Vi käkade lite kladdkaka, jordgubbar med grädde och Josses goda bullar.
Therese åkte i Onsdags igen men Andreas är kvar =)
Jag och Milo ska ju följa med honom hem den 9/8 =)
En vecka i Bollnäs med stora syster ♥ Ska bli kul =)

I Tisdags så firade jag och Richard våran årsdag.
Tre år tillsammans med min älskling ♥
Vi gick ut och åt på restaurang, bara han och jag.
Det blev dyrt men de var det värt!
Super mysigt hade vi de ♥
Tråkigt bara att han rörde sig mot Örebro sen på kvällen, jobbet tar ju inte ledigt bara sådär...

Jag älskar dig Richard ♥ Du och Milo är mitt allt ♥

Imorn blir det krogen =)
Ska till Marie och fira hennes 19e födelsedag med tjejerna =)
Ska bli skit kul..!
Jobbigt bara att jag och Richard knappt ses denna helg heller.
Men vi har ju hela Söndagen på oss och någon kväll då och då måste man få ha kul också =)
Jag är ju antingen hemma med Milo eller jobbar i stort sätt.

Nej nu får det räcka =P

Vad tycker du? ♥

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0