kfbneirgjhäAV.

Usch jag ör såååå tröttttttt!! =/
Har inte fått sovit till mer än liiiiite över åtta på två veckor...
När Richard var hemma i helgen så jobbade ju jag, lö: 07-21 Sö: 08-17 ..
Sen måndag var det upp och hoppa med Milo =/
Det börjar ta ut sin rätt att jobba, när jag väl är "ledig".
Trots att mammaledighet inte är ett direkt jobb så är det f*n mer än heltid... 24/7 ...
Även när dom sover så kan dom vakna och då ska man upp och hoppa.
Hihi, lite klag så här på morgon kanten..
Kände att jag behövde få ur mig de.

Milo ligger och drar sig runt på golvet, på magen =P
Han ser ut som en mask, haha..
Han är så go ♥ och hans vackra tänder =B

Nej jag ska lägga mig och vila i soffan nu framför någon skit serie.
Sen Lägga Milo middag vid 10 tiden och då tror jag f*n att jag med ska sova =O =P

Hörs senare (??)!

Vad tycker du? ♥

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0