Hej =)

Uscha vad Milo har varit dålig ='(
Han har haft 40,9 graders feber och bara hängt... =(
Antagligen tredagars sjukan, en virus infektion och två envisa kindtänder.... Allt på samma gång =(
Mammas hjärta ♥
Nu har båda kindtänderna spruckit upp iaf (idag 1/7) så dom borde lugna sig snart =)
Feber går lite upp och ner för tillfället men det är på bättringsvägen =)

Richard är och jobbar, han kommer hem imorn och har varit borta sedan i mån-förmiddag.
Han missade hela sjukan.. =P
Jag har typ inte varit hemma något.
Känt mig sååå ensam, spec nu när bubbis varit sjuk =(
Men jag har fått sällskap av syrran och Marcus som sedan i Lördags bor i trappen bredvid =P
Något för nära egentligen =P

Nu är jag entligen hemma och det känns jävligt skönt faktiskt =)
Milo somnade precis.
Städat blev det idag, Josse och Marcus tog lillen så jag kunde röja utan stopp =)

Har inte blivigt mkt sömn dessa nätter, lite mindre än 4 timmar 3 nätter i rad..
Så inatt får ni hållar tummarna för att jag får sova =P

Ha en bra kväll =)

Vad tycker du? ♥
Postat av: Anonym

Lille vännen :(.. Tur du har lite backup! Miss You !!!! <3

2010-07-07 @ 22:42:09

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0