Halloj =)

Gud vad mitt hår växer... =P
Så här såg det ut ny fixat.. 11 Maj.
Så här är det nu =)

Milo sover förtillfället, sen ska vi upp till moster Josse och dricka kaffe =)

Idag fyller pappsen 43år, gammla gubbe ;)
Vi ska dit på kaffe sen, mys!
Mamma fyller 48 den 26 så det bli kalas kalas denna månad =P

Ska även slänga in bilder på min lilla pluttis ♥
Han växer och växer..
I helgen när jag jobbade så tog han två steg själv, från soffan till Richard.
Och igår hade vi kaffe besök från Lollo & Milton, Ida & Levin och då sprang Milo med sin gåvagn =P

Ja jag jobbar förresten =P
Lördagar och Söndagar, lite extra cash.
Har jobbat två hela helger och en söndag än så länge, jobbar även i Helgen.
Lite jobbigt är det att jag inte bara får vara hemma med min älskling när han väl är hemma, men det går så bra så =)

Från Milos första bad äventyr =) Han tyckte det var roligt, men när kameran kom så hade vi redan badat en gång så nu gick vi bara =)

Milo och Pappa ♥ Älskar bilden!
Våran mysiga frukost stund igår, Mjukost på rån, mums tycker Milo =)


Milo mamma älskar dig, världens vackraste ♥ !!!!

Vad tycker du? ♥
Postat av: emmah - mamma till världens finaste prins, Mio!

åh sån sötnos han är!

2010-07-28 @ 09:33:39
URL: http://emach.blogg.se/

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0