Am I back ?!

Milo fortsätter på bättringsvägen. Han har fått utslag över hela magen men det har jag hört dom kan få av tredagarssjukan.

Jag fick sova länge idag =) Jag la mig vid ett tiden, han vaknade vid halv två men det var bara att vända på honom, klappa lite och så sov han igen =) Sen vaknade han vid halv tio tiden men han måste ha somnat om för sen vaknade vi inte förens halv tolv =O Hehe, men han somnade faktiskt inte förens tjugo i elva. Trodde han sov när jag skrev inlägget igår men det gjorde han inte.

Jag är ny duschad, nu ska jag ta en cigg och plocka undan frukosten efter mig, Josse och Marcus. =P

Nu ska vi se, hoppas jag kommer igång med det hela angående bloggen nu.. =P

BTW; som jag skrev igår, Milos tand nr. 9 & 10 kom upp igår 1/7-10
F*n vad han skjuter tänder! =P


Mammas goding ♥ Du blir såå stor ! Snart får du allt sakta ner lite, mamma hinner inte med!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Vad tycker du? ♥

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0