Utgång, Matilda 20 år!!

Här blev det "tidigt" idag =)
Klockan ställdes på 10.00 igår för att vända tillbaka dygnet på lillemann sedan nyår.
Han var ju vaken till tolvslaget, mestadels för att vi var borta tror jag.
Sedan dess har han i alla fall inte velat somna förens tolv, så vi hoppas på att detta hjälper =)
Imorgon står klockan på 08.00 för att flytta det ytterligare lite =)
Ville inte ta åtta direkt iom att då blir vi så j*vla trötta också, så vi trappar ner det =)


Igår kom Tommy och Carro hit och drack kaffe medans Richard slog ett öga på Carros dator.
Det är alltid trevligt när Carro och Tommy kommer =)

sedan kom även Marie på en kaffe =)
Och medans hon var här så kom vi fram till att på Lördag blir det utgång eftersom Matilda fyller 20 år!!!!!!
Ska bli så j*vla roligt ... =)
Har ju själv aldrig varit ute ordentligt sedan jag fylde 18 år.
Så detta blir ju typ lite av en "debut" för mig =P

Kommer så klar sakna Richard och Milo något så enormt mycket men det tycker inte jag att jag behövar skriva 20 gånge utan att folk ska förstå själva =)
En ung mamma behöver också ut och hitta på något och det har inget med något annat att göra ! =)
För tro mig 30,40,50 åringar gör samma sak men oftast när det är en ung förälder så förknippas det fel..
I don't understand it ??????!!!?!?!?!?!?!?

Så därför slänger jag in en fråga nu:
-Vad tycker du om det ??

Nej nu ska jag ta mig en kopp ny kokt kaffe och sedan göra mat åt milo och uppe hålla honom för nu ligger han och sover i babygymet .... -Mammas tröttis ♥
Milo vi skulle ju vända rätt dygnet!=P




Milo sover i babysittern för typ 1 månad sedan =P
Handen fastnade i leksaken innan han somnade =P

Vad tycker du? ♥
Postat av: Madeleine

När kommer ni hit??

2010-01-05 @ 20:03:13
URL: http://alvinsmammis.blogg.se/

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0