Ung mamma ! ♥

Idag är det unga föräldrar som står på schemat =)

Ska bli kul att komma iväg dit igen faktiskt.
Missade ju sista gången innan juluppehållet och sen har det inte öppnat förens nu.
Var ju lite dålig på att gå dit ett tag, lat antar jag.
Men nu ska det bli skönt att komma igång, få lite saker att göra utom att städa här hemma =P

På tal om det så gjorde jag det igår, samt tvätta =)

Syrran ska med mig hem sen och umgås lite =)
Får se om hon blir kvar över natten kanske ?!
Behöver ju henne imorn när jag ska på efterkontrollen iom att Richard är o skolan =)
Har dock inte pratat med henne än men världens bästa syster och gudmor kan ju inte tacka nej =P


Ne nu behöver hunden ut en snabbis innan vi knallar iväg =)

Vad tycker du? ♥

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0