undrar hur detta ska gå ?

Nytt försök att städa idag .. =P

In i duchen snart ..

Natten var skööön .. =)

Vad tycker du? ♥
Postat av: Madd1sh

Att jag sätter ut copyrighten ändå är mest ett åsiktstagande och ytterligare ett bevis på det jag säger: bilden är min. Jag vet ju själv att det bara tar några sekunder att ta bort copyrighten. Till och med någon halvkunnig gör det lätt. Men jag tycker ändå att det är värt det.



Om någon tar min bild kan jag säga att den var tydligt märkt och att dem inte kan påstå sig inte ha vetat att dem inte fick ta den. Vänner får gärna hur mycket bilder dem vill, men personligen då (inte över bloggen, hehe).



Jag förstår din åsikt och alla gör som dem vill. Så jag tycker inte att du gör fel bara för att du inte gör som jag :)



Milo är så fin så på alla bilder. En riktig gullunge! :)



2010-01-08 @ 11:40:20
URL: http://attlevatillsammans.blogg.se/
Postat av: Love Oliwers mamma

Nej hahah du ser rätt :) Vi delar samma dag på våra söner och namn hahah

Kram Love

2010-01-08 @ 12:17:01
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0