Tis 12-01-10

Ja du det har varit fullt upp i helgen =)
Har haft skit kul och skulle vilja att den höll sig lite längre, men som vanligt går den över snabbt.

Gick till mor och far igår för att ta en promenad och då fick vi med oss Moa (mor och fars lillhund) hem.
Hon löper och eftersom dom har Ozzy hemma också så hade dom der jobbigt.
Hundarna var allmänt jobbiga, gnälliga och trånade efter varandra... Hmmm...
Så då sa vi att vi kunde ta henne för hon är lättast och behöver kortast promenad (med tanke på Milo).

Idag har jag även ringt MVC för en efterkontroll, lite sent men nu är det gjort =P

Någon som vet vad man gör på den ?


Nej nu ska jag koka kaffe, ta en cigg och väcka Milo så han kommer någorlunda i tid ikväll med =P


Bjuder på denna från i helgen.
Jag och Matilda mellan sing star låtarna =P



Hot mammas !!

Vad tycker du? ♥
Postat av: Jenny

Dom frågar om allt är bra o så erbjuds man en underedeskontroll om man vill.

2010-01-12 @ 10:44:41
URL: http://rebblan.blogg.se/

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0