The wean machine!

Inatt sov syrran pch hennes kille här så vi kollade på film nästan hela natten och mös med massa godis.

Milo fick även sin 5:e tand igår =)
Den 6:e ligger vit och fin och lurar under tandköttet redo att spricka när som helst. =)
Mammas stora kille =)

Tändernar upp spricknings datum:
2/12
12/12
20/12
25/12
2/1

Det går i raket fart =)
Och det är alltså när dom spruckit upp.
Dom har synats vita och fina innan det men jag tycker man räknar från att dom känns, helt sprucket.
Inte alla som gör faktiskt. =P

Idag fick vi hem "the wean machine" som jag väntat på sedan 12/12 så här har ätits bannan idag =)
Milo älskar bannan.
Första skeden är som alltid med ny mat, typ spyreflex, men sedan åt han på som bara den =)

Gjorde ost piroger också förut =)
Gooott vart det =)

Ja thats it =P

Idag blir det mys med älskling =)
Milo sover för tillfället.

Vad tycker du? ♥
Postat av: Linda

Kan du skriva SMS till mig så jag får ditt nummer? Har bötit telefon så massa nummer försvann igen. Puss

2010-01-03 @ 22:17:01
URL: http://lindakekkonen.blogg.se/
Postat av: matilda

okej men går vi inn innan 11 är det gratis :) kramar<3

2010-01-03 @ 22:36:48
URL: http://tvaskablitre.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej! Jag fick tyvärr jobb så Jonas o Madde kör ut Julia. Men det kommer fler gånger. Kram

2010-01-04 @ 09:55:07
URL: http://rebblan.blogg.se/

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0