Tar igen mig =P

Vart inte mkt till inlägg igår =P
Hade mitt att göra helt enkelt =)

Igår natt sov Milo med oss i sängen <3
Vi skulle ligga där tillsammans med honom till han somna och sedan lyfta över honom men vi somnade vi med =P
Så jag vaknade på morgon kvisten av att han låg kvar och sedan somnade jag om igen.
Var så himla mysigt <3
Han har ju inte sovit med oss i vår säng sedan han var typ 1månad.
Bara när vi sovit borta men det är inte samma sak =P

Vid två ska vi gå och hälsa på mamma =)
Allt gick bra igår, hon har massa ont men annars helt lugnt =)

För er som läser och inte vet så opererades hon igår.

Jag har med mig en bit av mannas (egentligen hennes) mumsiga smörgås tårta som jag slängde ihop igår =)
Då blir hon glad =)
Den där äckliga sjukhus maten är ju inget att ha =P


Senare kommer Marie hit på kaffe om vi inte ska åka till Nora och fixa lite med bilen innan bes. som är på fredag. =)

Barn ploppar upp lite här och var så jag säger Grattis till alla er som har era vackra knyten i famnen =)
Magda och Erik till eran Rasmus =)
Lollo och Stefan till eran Milton =)
Och har jag "glömt" någon så ta inte illa upp, Grattis! Jag tänker allt på er med!

Milo ska få en kusin också =)
Min lilla syster på 17 snart 18 år har en liten bebis i magen =)
Haha, det ligger i våra gener skrattade mormor och sa när mamma berättade de =)
Min mormor fick mamma när hon var 16, min stora syster fick Andreas när hon var 16 och jag fick Milo när jag var 18 (nästan 19) och nu min lilla syster får bebis när hon är 18 =)
Ska bli jätte kul faktiskt =)
Mamma och pappa vart också glada =)
Dom har väl lärt sig de nu att det kan gå bra trots att man är ung =)
Blev glad när mamma sa till mig att mycket till hennes lugn nu är för att det går så bra för mig =)
Vi har ju hela tiden klarat oss själva =)
(Med lite ekonomisk hjälp från staten, som vi sedan kommer skatta tillbaka =) )

Nej nu ska vi snart gå så det finns säker något att göra =)


Mammas & pappas skrutt har blivit så stor ♥♥
Finns inga ord för denna kärlek ♥

Vad tycker du? ♥
Postat av: emelie

Det går i släkten kan man säga. Therese, Catja, Du och josse jag känner mig nästan lite efter ;) haha <

2010-01-26 @ 14:39:03
URL: http://emeliempettersson.blogg.se/
Postat av: Madeleine mamma till Alvin

oj shit va kul för henne...men vänta har hon ny pojkvän?? hänger inte med var bor dom då?? aja blir nog bra kramar

2010-01-26 @ 21:18:16
URL: http://alvinsmammis.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Ja, dom växer hur fort som helst... man hinner ju knappt njuta :-o Fin blogg!!!

2010-01-27 @ 11:24:25
URL: http://muppsan.com

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0